2013/7/13

[食♥] PizzaZaZa x 好想encore!!


Emily 約我來大坑晚餐
給我介紹這家意大利餐廳 - PizzaZaZa

據說經常爆滿..
我倆 walk-in,幸運地十數分鐘就等到一張二人枱~


我們只點了 2道菜 
pasta + pizza 
+ iced lemon tea (refill)


隠約聽到侍應介紹是日精選意粉oyster 就點了~
捧過來時見到碟子大大意粉少少有點擔心份量太少..

記得裡面有4粒超大隻生蠔!!
品種不詳,蠔味不重,但啖啖肉吃得好過癮!
意粉味道也好,只是生蠔教我太難忘~
↓  ↓  ↓  ↓  ↓


 Parma Ham and Argula Pizza 
好誇張的 pizza!!!
parma ham 底下都是(我討厭的)火箭菜!
但見它賣相好吸引!!
我不自覺夾著火箭菜吃呀..
結果我默默吃了 1/4火箭菜!
↓  ↓  ↓  ↓  ↓



最後當然吃到撐!!

是令我好回味的一餐!!!!  =]


沒有留言:

張貼留言