2006/1/1

[雜♥] 雜記 (1 January, 2006)

Happy new year 2006!!
今晚約了SBI 時期的舊同學去旺角小肥羊 打邊爐,出席者有 Silicon,阿樺 + 佢 BF,卡路,同埋 Bobo。可能我們之前都期望太高吧,大家都覺得那裡的食物沒有想像中那麼好… 
飯後 Bobo 帶我們去朗豪坊 hotel 飲o野,這時 Ricky 和豬仔 (Bobo's BF) 都來 join 我們呢!雖然今晚使了很多$$$,但真的幾開心,又可以一班人一齊玩o下傾o下計。希望o黎緊既 BBQ 可以成行啦! 


  
***************************************************************

2006 新年新開始!!所以我決定搬部落!從今天起將我生活中的無聊時、開心事等等記在這部落中。 (不過我會保留 My Sina Blog 作為我的秘密花園)
P.S.  而家用 Y! Blog 都 ok,但點解我唔可以將文字 copy & paste ,又唔可以轉變字體 size 和字形?? (究竟因為我唔識 / yahoo 唔 allow 呢 ??)

沒有留言:

張貼留言